4. November 2013

Neue Socken...

...müssen her. Die alten gingen alle kaputt - natürlich alle zusammen. Nun bin ich am Socken stricken für meinen Liebsten, nicht dass er noch kalte Füsse bekommt;-))

Liebi Grüessli
Sabina

Kommentare:

  1. Hallo

    So luschtig das Din Ma so Sokä aleit :O)
    Bisch Du gar nid am Jahrmarkt gsie? Oder han ich vor luter Bäum dä Wald nid gseh???

    Lieäbi Grüäss und guät Strick, äs Wätter Passt ja grad däzuä :O)

    Karima

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hihi...er leit nur so Socke a...! Und ich bin würkli nöd am Jahrmärt gsi... kei Energie, kei Luscht und scho zvill anderi Märt gha das Jahr... und eifach zvill anderi Sache wo im Moment wichtiger sind... jenu, es anders Mal denn wieder;-)
      Liebi Grüessli
      Sabina

      Löschen
  2. Hach, ich liebe gestrickte Socken! Da ich selbst leider nicht stricken kann, bin ich sehr froh eine nette Tante zu haben, die das für mich immer erledigt.
    Viele Grüße
    Mara Zeitspieler

    AntwortenLöschen
  3. Hoi Sabina,
    die Socke si wunderschön worde,tolli Farbe!
    Grüessli Sonja

    AntwortenLöschen